Zwycięstwo to dopiero początek wyścigu

Z niezwykle wysoko zawieszoną poprzeczką będzie się teraz mierzył nowy model 2021, który został stworzony zgodnie z  wymogami klasy Le Mans Hypercar, a jego konstrukcja bazuje na rozwijanym obecnie modelu cywilnym GR Super Sport.

Więcej emocji, więcej wyzwań, więcej rozrywki. Zawsze ulepszana i dopracowywana hybrydowa technologia wyraża dążenie do doskonałości.

Najtrudniejsze wyzwania dają nam największą motywację.

Obserwuj nowe wiadomości, filmy i wydarzenia

Najwyższa moc i przyjazność dla środowiska

Pierwsze i drugie miejsce w Le Mans w 2018 roku pozwala uznać technologię hybrydową w samochodzie wyścigowym nowej generacji GR Super Sport Concept za sprawdzoną. Jej ekologiczność i osiągi zostały potwierdzone w ekstremalnych warunkach wyścigowych. Teraz stajemy przed kolejnym wyzwaniem i przechodzimy do prac nad jeszcze bardziej ekscytującymi autami sportowymi. Niezależnie od zmian w technologii elektronicznej i cyfrowej w nadchodzących latach, chcemy tworzyć samochody, które będziesz uwielbiał prowadzić. Linia mety jest więc także linią startu naszej przyszłej linii produkcyjnej.

Specyfikacja układu napędowego
Silnik V6 Twin-Turbo z bezpośrednim wtryskiem paliwa
2400 cm3
Łączna moc: 735 kW/1000 KM (silnik benzynowy + silniki elektryczne)
Toyota Hybrid System – Racing (THS-R)
/
Dlaczego hybryda?
Możliwości hybrydy

Niesamowita TS050 Hybrid osiąga nadzwyczajne prędkości, zużywając zaskakująco mało paliwa.

/
01
Silnik:
2.4 V6 Twin-Turbo z bezpośrednim wtryskiem paliwa
icon - 2
System hybrydowy:
Toyota Hybrid System – Racing (THS-R)
03
Najwyższa prędkość:
ponad 330 km/h
4
Akumulator:
superlekki, litowo-jonowy

Mam zamiar zrobić wszystko,
aby te samochody były na fali
przez następnych 100 lat.
Akio Toyoda

Ograniczenia
na torze mają
swoje zalety

Ograniczenia wiele nas uczą. Od odzyskiwania energii po chłodzenie akumulatorów i redukcję rozmiarów — dzięki mistrzostwom WEC zdobywamy wiedzę, która pozwala nam tworzyć coraz lepsze samochody hybrydowe.

/
Poznaj zespół

Nasz międzynarodowy zespół łączy niezwykle utalentowanych ludzi, którzy przez wiele lat i na całym świecie zdobywali doświadczenie w sportach motorowych. Jednym z nich jest Fernando Alonso, dwukrotny mistrz świata w zawodach Formuły 1, który dołączył do zespołu na sezon WEC 2018–2019. Marzył on o tym, aby stoczyć zwycięską walkę w wyścigu w Le Mans.

Wiedziony pasją: Historia Mike’a Conwaya

Kierowca zespołu TOYOTA GAZOO Racing, Mike Conway, opowiada historię poświęcenia, straconych szans i pasji do wyścigów, która kierowała nim od samego początku.

Kierowca 1
Samochód: #7

Kierowca: Mike Conway
Kraj: Wielka Brytania
Najważniejsze osiągnięcia: zwycięstwa na torach w Monako, Macau i Long Beach, mistrz wyścigów długodystansowych World Endurance Championship w sezonie 2019-2020

Kierowca 1
Samochód: #8

Kierowca: Sébastien Buemi
Kraj: Szwajcaria
Najważniejsze osiągnięcia: zwycięstwo w wyścigach długodystansowych World Endurance Championship
w 2014 oraz 2018-19

Kierowca 1
Samochód: #7

Kierowca: Kamui Kobayashi
Kraj: Japonia
Najważniejsze osiągnięcia: miejsce na podium F1, pole position w wyścigu Le Mans 2017, zwycięstwo w wyścigach długodystansowych World Endurance Championship w sezonie 2019-2020

Kierowca 1
Samochód: #8

Kierowca: Kazuki Nakajima
Kraj: Japonia
Najważniejsze osiągnięcia:
pole position w wyścigu
Le Mans w 2014 roku,
zwycięstwo w wyścigach długodystansowych World Endurance Championship w sezonie 2018-2019

Kierowca 1
Samochód: #7

Kierowca: José María López
Kraj: Argentyna
Najważniejsze osiągnięcia: zwycięstwo w ogólnoświatowych wyścigowych mistrzostwach samochodów turystycznych WTCC w 2014, 2015 i 2016 roku oraz zwycięstwo w wyścigach długodystansowych World Endurance Championship w sezonie 2019-2020

/
Samochód: #8

Kierowca: Brendon Hartley 
Kraj: Nowa Zelandia
Najważniejsze osiągnięcia: dwukrotne mistrzostwo w wyścigach długodystansowych WEC oraz zwycięstwo
w 24-godzinnym wyścigu Le Mans

TOYOTA GAZOO Racing

WRC na całym świecie

WEC (TOYOTA MOTORSPORT GmbH)

Dowiedz się więcej o TOYOTA GAZOO Racing

Suzuki i Daihatsu udziałowcami CJP Suzuki i Daihatsu udziałowcami CJP Dowiedz się więcej Konkurs Toyota Startup Accelerator Konkurs Toyota Startup Accelerator Sprawdź warunki zgłoszeń Nowy oszczędny Yaris Cross Nowy oszczędny Yaris Cross Sprawdź jego osiągi Yaris kontra Yaris Yaris kontra Yaris Przygoński o kulisach testu Nowa flota Grupy Nowa flota Grupy LUX MED Sieć placówek ambulatoryjnych wybiera hybrydy Hilux Arctic Trucks Hilux Arctic Trucks Poznaj nową wersję niezawodnego pick-upa Program Toyota Pewne Auto Program Toyota Pewne Auto Samochody używane o znanej historii Wakacyjny Pakiet Korzyści w Toyocie Wakacyjny Pakiet Korzyści w Toyocie Sprawdź specjalne rabaty i wysokość rat Udział Toyoty w rynku wzrósł do 6,6% Udział Toyoty w rynku wzrósł do 6,6% Dane z I połowy 2021 roku Cyfrowe manekiny THUMS Cyfrowe manekiny THUMS Sprawdź, gdzie można pobrać oprogramowanie Toyota i CaetanoBus Toyota i CaetanoBus Cobrending wodorowych autobusów Jak otworzyć auto, gdy kluczyki znajdują się w środku? Jak otworzyć auto, gdy kluczyki znajdują się w środku? Podajemy kilka sprawdzonych sposobów